Oh oh… [UPDATE]
Wellicht hebben we een klein operationeel probleempje… Om een uitzending te kunnen verzorgen heb je apparatuur nodig. Die apparatuur kun je óf huren óf invliegen, en wij hebben gekozen voor dat tweede. Invliegen dus. Maar om te voorkomen dat je de hele zooi moet uitvoeren uit Nederland en weer moet invoeren in de States en vice versa stuur je dan een ATA Carnet mee, een formulier waarop je werkelijk van alles en nog wat moet invullen en dat door iedereen en nog een paar mensen ondertekend en gestempeld moet worden. Dat formulier is een verklaring dat de je de spullen niet achterlaat, maar ook weer netjes mee terug neemt. En dát formulier is UPS nu kwijt… De flightcase staat te wachten bij de douane. Of het spul er op tijd zal zijn? Nog niet bekend. Wordt vervolgd…
UPDATE: het is inmiddels redelijk duidelijk waar het mis is gegaan: bij de UPS persoon die dit af moet handelen. Nadat eerst het Carnet pleite was heeft hij nu toegegeven eigenlijk niet te weten hoe het werkt met zo’n Carnet. Zucht… Maandag is Labourday en gebeurt er dus niets in Amerika. Dinsdag MOET het gebeuren… Stay Tuned!
september 4th, 2009 at 22:11
gevalletje oeps?
september 5th, 2009 at 13:49
Als je wat nodig heb laat het even weten mischien kan ik helpen
september 6th, 2009 at 10:58
Dank Marcel, maar als het mis gaat wordt het huren in de States.